بهترین های گوشی موبایل 2020
بهترین های لوازم خودرو 2020


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 9 تير 1392
بازدید : 352
نویسنده : poroje20

برای به روز رسانی آفلاین کافیست تا پس از دانلود آپدیت آفلاین از سایت دانلود کده و یا سایر سایت های نرم افزاری مراحل زیر را طی کنید تا آنتی ویروس خود را به روز رسانی نمایید .
با استفاده از این روش شما می توانید حتی کامپیوترهایی را که به اینترنت متصل نیستند را نیز به وسیله حافظه های قابل حمل به روز رسانی کنید .
برای این کار مراحل گفته شده را مرحله به مرحله انجام دهید
:

 

قبل از انجام هر کار نسخه نوع نمایش را در صفحه اصلی نرم افزار از Standard Mode به Advanced Mode تغییر دهید

 

 

 

بر روی آیکون آنتی ویروس NOD32 در کنار ساعت دسکتاپتان راست کلیک کرده و بر رویگزینه Advanced Setup کلیک کنید تا قسمت تنظیمات آن باز شود ( شکل زیر )

 

 

از منوی سمت چپ روی گزینه Update کلیک نمایید تا بخش تنظیمات به روز رسانی باز شود و پس از آن در قسمت Update Server روی Edit کلیک کنید

بروزترین سایت دانلود موزیک -دانلود با لینک مستقیم



:: موضوعات مرتبط: , , , ,
:: برچسب‌ها: اموزش اپدیت افلاین نود 32 ,
تاریخ : یک شنبه 9 تير 1392
بازدید : 363
نویسنده : poroje20

شاید نام نرم افزار Nero برای بسیاری از شما آشنا باشد اما آیا با تمام امکانات و قابلیت های این نرم افزار آشنا هستید؟ نرم افزار Nero مشهورترین و می توان گفت جزو یکی از قدرتمندترین برنامه های رایت سی دی و دی وی دی است که از سال ها پیش تاکنون همراه با سی دی رایترها و دی وی دی رایترهای موجود در بازار به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و تمام کسانی که از سی دی رایتر یا دی وی دی رایتر استفاده می کنند مطمئنا برای یک بار هم که شده از این نرم افزار قدرتمند استفاده کرده اند.
این بار می خواهیم کمی حرفه ای تر به این نرم افزار به ظاهر ساده نگاه کنیم و به امکاناتی در آن اشاره کنیم که شاید تا به حال مورد نیاز هر یک از شما کاربران بوده است اما بدلیل عدم آشنایی کامل با نرم افزار Nero به دنبال نرم افزارهای دیگری برای رفع نیازهای خود بوده اید.


از Nero چه می دانید؟
برخی از کارهای قابل انجام توسط ابزارهای موجود در این نرم افزار عبارتند از:

ساخت و ویرایش
ویدئو: از تعطیلات آخر هفته یا مراسم جشن خود فیلمبرداری کرده اید؟ می خواهید این فیلم را بر روی سی دی یا دی وی دی رایت کنید؟ به دنبال نرم افزارهای تبدیل فیلم به فیلم های قابل پخش در دستگاه ویدئو سی دی هستید؟ می خواهید فیلم خود را میکس کنید سپس اقدام به رایت آن کنید؟ نرم افزار Nero با دارا بودن ابزار میکس و تبدیل فیلم قادر است به راحتی فیلم شما را در کمترین زمان ممکن برایتان میکس و مونتاژ کند افزودن تکه فیلم ها و منوها، افزایش کیفیت فیلم، ایجاد گالری عکس از تصاویر به همراه موزیک زمینه و... از جمله قابلیت هایی است که این ابزار در اختیار شما قرار می دهند.

بروزترین سایت دانلود موزیک -دانلود با لینک مستقیم

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید......



:: موضوعات مرتبط: , , , ,
:: برچسب‌ها: آموزش رایت CD با نرم افزار Nero ,
دانلود مقاله,تحقیق,پایان نامه کار خود را از سال 1392 در زمینه مقاله,تحقیق,پایان نامه آغاز نمود امیدواریم که در سال 1394 برای سایت مقاله,تحقیق,پایان نامه سال خوبی باشد.اين سايت در كنار خدمتی که به تمامی کاربران عزیز می کند سعی دارد تا جدیدترین مطالب را در اختیار کاربران وبازدید کنند گان عزیز قرار دهد. اين سايت توسط سرورهاي پارس وب سرور ميزباني و پشتيباني مي شود. r.zahmatkesh91@yahoo.com

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 202
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 489
بازدید ماه : 744
بازدید کل : 87052
تعداد مطالب : 311
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com